1402-07-26 13:36
616
0
87010
بیانیه مشترک تعاون و جامعه کارگری گلستان در محکومیت جنایت غزه؛

پایان دوران وحشی‌گری و جنایات رژیم کودک‌کش است

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جامعه کارگری و کارفرمایی استان گلستان در محکومیت جنایت بیمارستان المعمدانی غزه بیانیه مشترک دادند.

به گزارش گلستان ما، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکل های کارگری و کارفرمایی گلستان در محکوم کردن حمله وحشیانه و جنایت رژیم غاصب و ستمگر صهیونیست بیانیه ی مشترکی صادر کردند.

بسم الله قاصم الجبارین

انا لله و انا الیه راجعون

بار دیگر، رژیم جنایتکار، غاصب، کودک‌کش و بیمارکش صهیونیستی در نهایت درنده خویی و وحشیگری بیمارستان المعمدانی غزه، زن، مرد و کودک بی‌دفاع را به شهادت رساند.

با قلبی مملو از درد و اندوه این ظلم و ستم روا داشته شده به مردم مظلوم غزه (بزرگترین زندان روباز جهان) را محکوم کرده و  این مصیبت جانسوز را به  تمام عدالتخواهان و مسلمانان آگاه تمامی انسان‌های آزادی‌خواه و مردم مظلوم و صبور غزه و همچنین مردم شریف و همیشه پای اهداف نظام و اسلام  ایران عزیز را تسلیت عرض می‌کنم.

این جنایت که نشانه درنده خویی و استیصال  و پایان دوران وحشی گری و جنایات این رژیم کودک کش و بیمار کش است در حالی رخ داده است که مجامع بین المللی نظاره گر آن بوده اند و بخاطر حمایت‌های مستکبرین عالم ، بویژه آمریکای جنایتکار ، حتی حاضر به محکوم نمودن جنایات جنگی رژیم منحوس صهیونیستی نشده اند.

بدون شک و بنا بر وعده الهی ، خون به ناحق ریخته شده مردم، بویژه کودکان و بیماران مظلوم و بی‌پناه غزه به روند نابودی و اضمحلال اسرائیل غاصب و جنایتکار، سرعت خواهد بخشید و این غده سرطانی را از صحنه کره زمین محو و نابود می‌کند.

و ندای بلند و مسرت‌بخش حضرت بقیه‌الله الاعظم خبر از پایان سلطه زورگویان و ستمگران عالم خواهد داد.( ان شاءالله تعالی)

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ.

و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند. (۲۲۷ شعراء)

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان- بسیج کارگری استان - کانون هماهنگی شورای اسلامی کار - کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان گلستان - کانون انجمن های صنفی کارفرمایی استان - خانه کارگر استان- انجمن کارگران و استادکاران ساختمانی استان

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.